Er strømmen gået?

Zeanet - Til elkunder - Er strømmen gået?

Hvis strømmen er forsvundet, er der flere ting, du bør undersøge, inden du kontakter os. Der kan nemlig være flere årsager til, at du mangler strøm. 


Det første, du skal gøre er at kontrollere, om dine naboer også mangler strøm  - f.eks. ved at se, om der er lys inde hos dem. Hvis strømmen også er forsvundet hos dine naboer, er der sandsynligvis et strømsvigt i et større område, som f.eks. en hel villavej eller dele af byen. Hvis dette er tilfældet, har vi højst sandsynligt allerede registreret fejlen og arbejder på sagen.


Har dine naboer strøm, skal du kontrollerer, om dit HPFI-relæ er slået fra, eller om der er sikringer, som er sprunget. Start med at slukke alle dine sikringer, kobl derefter dit HPFI-relæ ind og herefter en sikring af gangen. Når/hvis dit HPFI-relæ kobler fra, har du fundet den sikring, som er fejlramt. Kontakt herefter en autoriseret elinstallatør.


Hvis der heller ingen fejl er i dine egne installationer, kan du kontakte os på vores døgnvagt på telefonnummer 58 36 26 00.

Der er ingen driftsforstyrrelser
Cookiesamtykke
Denne hjemmeside bruger forskellige typer cookies til at huske dine indstillinger og til indsamling af statistik. Vi anvender både egne cookies samt cookies fra Google. Du kan give samtykke til alle eller udvalgte typer af cookies nedenfor, hvor du også kan læse om de forskellige typer cookies. Vi bruger en cookie til at huske dit valg. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Læs mere i vores cookiepolitik.